Iz tiska je izašao 90. broj
STEM je nadolazeće, gospodarski i društveno važno područje. U ovom broju donosimo članak sa sadržajima nedavnih diskusija i promišljanja o općem pitanju kako implementirati STEM obrazovanje u školskom okruženju, te članak o dvama projektima u nastavi matematike – o Faustu Vrančići i Eratostenu – koji pokazuje da pozitivna iskustva u školi mogu doprinijeti da učenik osjeti zadovoljstvo, što povećava vjerojatnost budućeg bavljenja zanimanjima iz tog područja.
Članak o funkcijama govori o razinama njihovog usvajanja i zahtjevima koji se stavljaju pred naše učenike u zadatcima vezanim uz funkcije. Pročitajte i kako su srednjoškolci rješavanje jednog diofantskog problema s “hrpom jednadžbi” pretvorili u zanimljiviju priču o vještici i njezinim napitcima za besmrtnost.
Iz područja matematike i računala saznajemo kako znanje o konstrukcijama geometrijskih likova stečeno na nastavi matematike učenici mogu primijeniti pri izradi alata za crtanje likova u GeoGebri, te kako im izrađeni alati mogu pomoći i u vizualizaciji pri rješavanju kombinatornih zadataka različitih težina.
Iz sadašnjosti stižu tekstualno-fotografski izvještaji s Festivala matematike Varaždinske županije i s 58. Državnog natjecanja iz matematike, a iz povijesti saznajemo tko je prvi otkrio Pascalov trokut, te što je mehanizam s Antikitere, mehanička naprava iz srednjeg vijeka poznata i kao prvo analogno računalo.
Za kraj bismo vas podsjetili da objavljivanjem 90. broja MiŠ-a svima dostupni postaju članci iz broja 80. na našoj obnovljenoj, neusporedivo ljepšoj mrežnoj stranici mis.element.hr.