Autori: Peter Moss, Carla Rinaldi, Lorenzo Manera, Benedetta Melloni, Maria Barbara Donnici, Jan Peeters, Suzanne Axelsson, Dragana Pavlović Breneselović, Živka Krnjaja, Jasmina Bećirović Karabegović i Edita Slunjski.
Malo je teoretičara i praktičara u području ranog i predškolskog odgoja koje Reggio pristup može ostaviti ravnodušnim. Mnogi od njih drže da je Reggio pristup praktično oživotvorenje onoga na što bi svako dijete, neovisno o zemlji u kojoj živi ili odgojno-obrazovnoj ustanovi u kojoj se odgaja i obrazuje, trebalo imati pravo: razvoj vlastitih, individualno različitih potencijala, učenje istraživanjem i otkrivanjem, izražavanje na mnogo autentičnih, simboličnih načina, višestruke slobode izbora, iskustvo donošenje odluka o pitanjima koje ga se tiču, uvažavajući odnosi s ostalim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa i slično.