Od suradnje do partnerstva obitelji, odgojno-obrazovne ustanove i zajednice
Autoričino dugogodišnje profesionalno bavljenje pitanjem partnerstva obitelji i odgojno-obrazovne ustanove na teorijskoj i praktičnoj razini, bio je razlog zbog kojeg se upustila u istraživanje partnerstva tih dvaju, za djecu, ali i odrasle, najvažnijih mikrosustava.
U sedam poglavlja ove knjige autorica razmatra obitelji i odgojno-obrazovne ustanove s njihovim specifičnostima i resursima koje imaju, a koje mogu (trebaju) staviti u funkciju izgradnje, održavanja i unaprjeđivanja kvalitetnih partnerskih odnosa. Temeljna misao – vodilja bila je osvješćivanje važnosti boljeg razumijevanja partnera u odnosu, komunikacijskih procesa koji se među njima odvijaju, često neiskorištenih potencijala s kojima raspolažu i krajnje dobrobiti koju od kvalitetnog partnerstva imaju svi – i djeca i odrasli.
Vjerujemo da će čitatelji (profesionalci, roditelji, studenti) u ovoj knjizi naići na niz "iskrica" koje će ih potaknuti na promišljanje i asertivnije djelovanje s ciljem izgradnje kvalitetnijeg partnerstva u svojim privatnim i profesionalnim životima.
Šifra | 13673 |
---|---|
ISBN | 978-953-197-673-2 |
Izdanje | 1. |
Tisak | crno-bijeli |
Uvez | meki |
Osnovni broj stranica | 168 |
Godina izdanja | 2014. |
Godina prvog izdanja | 2014. |
Težina | 300 g |
Dimenzije | 17 × 24 cm |