Poglavlja iz didaktike matematike
Knjiga je zamišljena kao udžbenička literatura, kao pomoć u promišljanju nastave matematike. Nijedna knjiga, pa tako ni ova koja se bavi problematikom matematičkog odgajanja i obrazovanja, ne može ni približno obuhvatiti sva značajna pitanja niti može unaprijed dati odgovore na sve složene probleme učenja i poučavanja matematičkih sadržaja s kojima se učitelji i učenici, ali i drugi sudionici odgoja i obrazovanja susreću u neponovljivim situacijama odgojno-obrazovnog rada. Ova knjiga nije ni pisana s tom namjerom i stoga je tako treba shvaćati i razumjeti. Pritom, odabrana poglavlja koja definiraju ovu knjigu ne treba shvaćati kao zaokružene cjeline, već kao otvoreni sustav koji se može i treba nadograđivati i usavršavati.
Knjiga je strukturirana u jedanaest poglavlja, u kojima se izlažu sadržaji neophodni za uspješnost nastave matematike. Izlaganje sadržaja popraćeno je s više od 110 primjera, kojima je zadaća (dodatno) pojašnjavanje izloženih sadržaja.
Ovaj sveučilišni udžbenik nastao je kao plod višegodišnjeg rada s učenicima osnovne škole, te predavanja i držanja vježbi studentima učiteljskog studija iz didaktike matematike. Stoga je i namijenjen studentima učiteljskog studija koji se s didaktikom matematike prvi put susreću, ali može biti od koristi i studentima koji studiraju matematiku, onima nastavničkog smjera. Naravno, knjiga može biti od koristi i učiteljima primarnog obrazovanja kao i učiteljima matematike u osnovnim i srednjim školama, ali i svima drugima koji dolaze u doticaj s problematikom matematičkog odgajanja i obrazovanja.
Šifra | 13504 |
---|---|
ISBN | 978-953-197-504-9 |
Izdanje | 1 |
Tisak | crno-bijeli |
Uvez | meki |
Osnovni broj stranica | 224 |
Godina izdanja | 2019. |
Godina prvog izdanja | 2019. |
Težina | 396 g |
Dimenzije | 24 × 17 cm |