Teorija i praksa partnerstva
odgojno-obrazovne ustanove, obitelji i lokalne zajednice
Uključenost roditelja u život svoje djece, posebice u ranoj, predškolskoj i školskoj dobi
od iznimne je važnosti za njihov optimalan rast, razvoj i učenje. Međutim, kada je riječ o
uključenosti roditelja u institucionalni odgojno-obrazovni aspekt djetetova života, kod roditelja
i kod odgojitelja, učitelja, ona često postaje mjesto nelagode, stresa, ponekad neugodnih emocija i iskustava.
Ovo nije knjiga gotovih recepata, nego okvir za djelovanje proizašao iz znanstvenih istraživanja,
stručnih promišljanja i iskustava praktičara. Služi stjecanju novih i bogaćenju postojećih znanja
čitatelja, ideja, (p)održavanju motivacije te kao poziv i poticaj za kreiranje autentičnog
partnerstva koje najbolje odgovora potrebama pojedinaca, njihovih ustanova, obitelji i lokalne zajednice.
Sadržaj ove knjige važan je i primjenjivi svim odgojno-obrazovnim djelatnicima.
Šifra | 13266 |
---|---|
ISBN | 978-953-250-266-4 |
Izdanje | 1. izdanje |
Tisak | u-boji |
Uvez | meki |
Osnovni broj stranica | 148 |
Godina izdanja | 2025. |
Godina prvog izdanja | 2025. |
Težina | 280 g |
Dimenzije | 17 × 24 cm |