Iz tiska je izašao 89. broj časopisa Matematika i škola
Ovaj broj MiŠ-a kroz članke najviše naglašava ideje vezane uz motivaciju u nastavi matematike. Tekst Što možemo učiniti kako bismo motivirali učenike govori o autentičnom iskustvu iz razreda na ovu temu. U prikazanim projektima iz razreda, Gradski paviljon i Vlak za naš grad, zrcali se motivacija učenika i poveznica matematike s okruženjem u kojem žive. Novi broj donosi članak Slika vrijedi kao 1000 riječi, jedno osobno iskustvo traganja za aktivnostima kroz upotrebu slika u matematičkim zadatcima, te zanimljiv i poticajan matematički igrokaz Moja baka matematičarka koji su uprizorili osmaši u jednoj splitskoj osnovnoj školi. I ostali tekstovi se, direktno ili indirektno, vežu uz motivilaciju u nastavi matematike. S obzirom na to da učenici nisu jedini kojima nedostaje motivacije, već je ponekad nedostaje i nastavnicima (posebice kako se bliži kraj školske godine), neka ovaj MiŠ čitateljima bude injekcija dobrih ideja i nadahnuća za vlastitu nastavu.