Matematika i nadareni učenici
Knjiga je svjedočanstvo o petogodišnjoj znanstvenoj i stručnoj suradnji nastavnika Učiteljskoga fakulteta i osnovnih škola u Osijeku na prepoznavanju, motivaciji, izvanškolskoj izobrazbi i podršci učenika s posebnim interesom za matematiku.
Ishodište priče je izražena nesigurnost autoričinih studenata (Učiteljskoga fakulteta) kada je u pitanju njihov „budući“ rad s darovitim učenicima. Autorica je na problem odgovorila petogodišnjim projektom predočenim u ovoj knjizi koji je urodio novim kolegijem Matematika i nadareni učenici, odobrenim u okviru Bolonjskih programa te sjajnom suradnjom fakulteta, škole i obitelji.
U knjizi kronološki opisuje suradnju ravnatelja, učitelja i pedagoga osnovnih škola na zaživljavanju originalnoga poligona za izvanškolsku izobrazbu učenika u prostorima fakulteta te podršku roditelja. Svako iduće poglavlje je koncentrični krug šireg radijusa aktivnosti. Tako u trećem poglavlju izlaže o suradnji učitelja, psihologa, stručnjaka ICT-a i studenata na prepoznavanju matematički darovitih pomoću originalno osmišljenog ekspertnog sustava Mat-dar. U četvrtom i petom poglavlju dan je pregled rada na zajedničkim radionicama učenika i studenata, suradnje s matematičkim časopisima, matematičkih natjecanja i kvizova.
Navedena literatura na kraju knjige može biti ishodište novih istraživanja, a zadovoljstvo autoričinih studenata, polaznika Male matematičke škole te njihovih učitelja i roditelja čini se prikladnom preporukom svim zainteresiranima da posegnu za knjigom.
Šifra | 13567 |
---|---|
ISBN | 978-953-197-567-4 |
Izdanje | 1 |
Tisak | crno-bijeli |
Uvez | meki |
Osnovni broj stranica | 206 |
Godina izdanja | 2009. |
Godina prvog izdanja | 2009. |
Težina | 355 g |
Dimenzije | 24 × 17 cm |