Malo je teoretičara i praktičara u području ranog i predškolskog odgoja koje Reggio pristup može ostaviti ravnodušnim. Mnogi od njih drže da je Reggio pristup praktično oživotvorenje onoga na što bi svako dijete, neovisno o zemlji u kojoj živi ili odgojno-obrazovnoj ustanovi u kojoj se odgaja i obrazuje, trebalo imati pravo: razvoj vlastitih, individualno različitih potencijala, učenje istraživanjem i otkrivanjem, izražavanje na mnogo autentičnih, simboličnih načina, višestruke slobode izbora, iskustvo donošenje odluka o pitanjima koje ga se tiču, uvažavajući odnosi s ostalim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa i slično.
| Šifra | 13819 |
|---|---|
| ISBN | 978-953-197-819-4 |
| Izdanje | 1. izdanje |
| Tisak | u-boji |
| Uvez | meki |
| Osnovni broj stranica | 158 |
| Godina izdanja | 2022. |
| Godina prvog izdanja | 2022. |
| Težina | 340 g |
| Dimenzije | 24 × 17 cm |







