• Big cover

    Izvan okvira 4

    Mudrost vođenja: prikaz istraživanja i alati razvoja prakse vođenja


    • Cijena: 140,00 kn

    • Cijena bez PDV-a: 133,33 kn
    • Iznos PDV-a: 6,67 kn
    U košaricu

    ISBN:978-953-197-677-0

    • 13677
    • knjiga
    • 2019.
    • 256
    • meki
    • u boji
    • 17 × 24 cm
    • Artikl je u katalogu MZOSa
  • Teorijsku tj. znanstvenu razradu suvremenih koncepata vođenja autorica je iznjela u znanstvenoj monografiji Izvan okvira 3, Vođenje: prema kulturi promjene iz 2018. godine. Upravo se na te spoznaje i teorijske analize oslanja u ovoj publikaciji, u kojoj je prikazan dio četverogodišnjeg istraživanja koje je, baveći se fenomenom vođenja, autorica provela zajedno sa suradnicima u različitim ustanovama ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja, s većim brojem suradnika tj. ravnatelja, pedagoga i odgajatelja.

    U četverogodišnjem istraživanju fenomena vođenja i traganju za mogućnostima razvoja novijih, kvalitetnijih modela i pristupa vođenju sudjelovali su brojni praktičari. U njemu je snažno akcentirana ideja istraživanja i učenja kao zajedničkog recipročnog procesa u kojem znanstvenici i praktičari izražavaju i razmjenjuju svoja iskustva i razumijevanja, pri čemu razvoj novih uvida nastaje upravo kao rezultat suradnje, razmjene i zajedničkog učenja. Stoga se tijekom istraživanja intenzivno poticao razvoj suradničkih odnosa i duh kooperacije svih subjekata koji u njemu sudjeluju.


    Iz predgovora prof. dr. sc. Ivana Đikića:

    Premda ova knjiga istraživački obuhvaća rano i predškolsko obrazovanje, rezultati istraživanja i iz njih proizašli zaključci imaju univerzalnu primjenu u fenomenologiji vođenja generalno.

    Važnost motivacije i kontinuiranog rada s ljudima, osnaživanje njihove spremnosti na promjenu i djelotvorno suočavanje s otporima promjeni, čine okosnicu uspješnog vođenja. U fokusu takvog vođenja svakako je odustajanje od konformizma, koji promjenu koči ili onemogućuje, u korist razvoja kulture mišljenja i preuzimanja osobne odgovornosti.

    Kvalitetno je vođenje nužno da bi se u odgojno-obrazovnoj ustanovi razvijala kultura učenja kroz istraživanje i otkrivanje, sposobnost kritičkog mišljenja te stjecalo iskustvo produktivne suradnje i timskog rada, kako mladih generacija, tako i njihovih odgajatelja i učitelja. Bez tih vještina i znanja teško je zamisliti kvalitetan i uspješan život u modernom vremenu pa ih je potrebno razvijati sustavno, a s njihovom razvojem započeti što ranije. Stoga sve pohvale autorici koja takve univerzalne vrijednosti uvodi u obrazovni sustav već od rane i predškolske dobi.