Razvoj profesionalne kulture učenja i transformativne prakse
put razvoja autonomnih, emancipiranih i odgovornih pojedinaca i kolektiva
Odgojno-obrazovne uloge i zadaće odgajatelja, učitelja i drugih odgojno-obrazovnih djelatnika (praktičara) veoma su odgovorne, kompleksne i višeslojne. Kako bi ih mogli kvalitetno obavljati, moraju imati i priliku i obvezu kontinuiranog profesionalnog učenja i razvoja. Kontinuirano i kvalitetno profesionalno učenje praktičara snažan je katalizator i nezaobilazna pretpostavka njihova profesionalnog razvoja. Pri- stup profesionalnom učenju i razvoju praktičara može imati različita polazišta, sadržavati različite značajke i biti usmjereno postizanju različitih ciljeva.
Iz recenzija:
Na putu prema profesionalnoj autonomiji autorica pristupa vrlo realistično pokazujući se ne samo kao vrsna teoretičarka, već i kao izvrsna poznavateljica odgojno-obrazovne prakse. Detektira različite faze profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih djelatnika praktičara ne zaobilazeći fazu stagnacije, „tapkanja u mjestu“ te prvih „izletničkih putovanja“ na profesionalnom putu. Uvjerenja sam da će ovaj izvor biti snažan poticaj za mijenjanje kulture svih odgojno–obrazovnih ustanova i da je adresirana upravo na one subjekte koji su jedini i istinski pokretači promjena.
prof. dr. sc. Ante Kolak
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Šifra | 13262 |
---|---|
ISBN | 978-953-250-262-6 |
Izdanje | 1. izdanje |
Tisak | u-boji |
Uvez | meki |
Osnovni broj stranica | 166 |
Godina izdanja | 2025. |
Godina prvog izdanja | 2025. |
Težina | 310 g |
Dimenzije | 24 × 17 cm |