Reggio pristup
inspiracija za unaprjeđenje odgojno-obrazovne prakse u vrtićima
Ova knjiga predstavlja izuzetno vrijedan resurs koji na jednome mjestu sintetizira i teoriju i praksu Reggio pristupa odgojno-obrazovnom procesu dokazujući kako je promjena ne samo potrebna nego i ostvariva. Autorice prije svega sveobuhvatno daju prikaz Reggio pedagogije, nakon čega kritički analiziraju trenutni pristup ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju u Bosni i Hercegovini. Uspoređujući njegove karakteristike s Reggio pedagogijom, izvrsno raslojavaju kontekst ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Bosni i Hercegovini. Pri tome uvijek zadržavaju u fokusu mogućnosti tog konteksta, zbog čega promjenu koju zazivaju snažno i odgovorno utemeljuju upravo u tom kontekstu. To potvrđuje i njihov odabir akcijskog istraživanja koje i jeste dovelo, kako i sami rezultati ukazuju, do transformativne promjene u znanju i vještinama odgajatelja u pogledu tehnike dokumentiranja, ali i do razvoja refleksivnih kapaciteta.
Doc. dr. Ida Somolanji Tokić, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Šifra | 13263 |
---|---|
ISBN | 978-953-250-263-3 |
Izdanje | 1. izdanje |
Tisak | u-boji |
Uvez | meki |
Osnovni broj stranica | 184 |
Godina izdanja | 2025. |
Godina prvog izdanja | 2025. |
Težina | 335 g |
Dimenzije | 24 × 17 cm |