• Big cover

    Učimo učiti

    ŠTO je kvalitetno znanje i KAKO ga stjecati


    • Cijena: 95,00 kn

    • Cijena bez PDV-a: 90,48 kn
    • Iznos PDV-a: 4,52 kn
    U košaricu

    ISBN:978-953-197-925-2

    • 18925
    • knjiga
    • 2013.
    • 2014.
    • 2.
    • 188
    • meki
    • crno-bijeli
    • 14 × 20,5 cm
  • Vještina učenja danas je prijeko potreban i značajan alat kako formalnog obrazovanja, tako i profesionalnog i osobnog samousavršavanja. Znati kvalitetno učiti je sposobnost koja se u vrtlogu suvremene škole i suvremenog života negdje izgubila, stoga ju je potrebno učiti te neprestano usavršavati i razvijati.

    Prvi dio ove knjige objašnjava ključne pojmove vezane uz vještinu učenja: znanje, sposobnosti, stavove, djelovanje i učenje. Danas se toliko toga svrstava pod pojam znanja da je postalo potrebno razjasniti što znanje uistinu jest. Knjiga Učimo učiti nastoji objasniti što znači kvalitetno znanje i, izvedeno iz toga, što znači kvalitetno učiti.

    U drugome dijelu opisuju se, i na primjerima objašnjavaju, metode učenja – koje su autorice razvile radeći s djecom i mladima. Metoda struktura definicije, Metoda stripa, Uspješni Sizif, Ja i moji dvojnici, Metoda Piktogram, Moj zakonik, Biti John Malkovich... samo su neke od zanimljivih metoda koje vam mogu pomoći u razumijevanju novog, proširivanju starog, evaluaciji vlastitog znanja i učenja te radnoj organizaciji.

    Zadnji dio knjige opisuje utjecaj obiteljske sredine i društvene okoline na proces učenja.

    Knjiga je namijenjena:

    • prosvjetnim djelatnicima (pristup znanju i učenju izražen u ovoj knjizi može poslužiti kao jedan drukčiji svjetonazor koji pomaže revidirati ili proširiti horizonte; a metodičke ideje mogu pomoći u oblikovanju nastave),
    • roditeljima (razumijevanjem učenja mogu pomoći i usmjeravati svoju djecu kako bi ona učila kvalitetno i ostvarivala veći uspjeh u školi),
    • svima koji žele raditi na sebi (knjiga omogućuje bolje razumijevanje učenja kao procesa svog samooblikovanja),
    • izvođačima i sudionicima neformalnog obrazovanja koji nastoje znanje učiniti što učinkovitijim, a intelektualni kadar što kompetentnijim