• Algoritmi i programiranje 1

    radna bilježnica za 1. razred srednjih strukovnih škola


    • Cijena: 98,00 kn

    • Cijena bez PDV-a: 93,33 kn
    • Iznos PDV-a: 4,67 kn
    U košaricu

    ISBN:978-953-197-389-2

    • 12389
    • knjiga
    • 2017.
    • 2019.
    • 3. izmijenjeno
    • 222
    • meki
    • crno-bijeli
    • 20 × 28 cm
    • 535 g

  •    

    Ministarstvo znanosti i obrazovanja odobrilo je korištenje radne bilježnice rješenjem od 3. lipnja 2019.
    Ova radna bilježnica uvrštena je u popis drugih obrazovnih materijala Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Pisana je prema strukovnom kurikulu iz 2017. godine.


    Radna bilježnica svojim sadržajem pokriva gradivo istoimenog nastavnog predmeta koji se predaje učenicima prvog razreda četverogodišnjih srednjih strukovnih škola, koji se školuju za zanimanje tehničar za računalstvo prema novom strukovnom kurikulumu. Može se koristiti i u ostalim srodnim obrazovnim programima i strukovnim kurikulima iz obrazovnog sektora elektrotehnika i računalstvo u trajanju od tri i četiri godine. Radna bilježnica prati nastavne sadržaje istoimenog udžbenika Algoritmi i programiranje 1.

    Radna bilježnica se sastoji od šest poglavlja:
    • Zapis podataka u sklopovima računala
    • Algoritmi
    • Uvod u programski jezik C
    • Grananje u programu
    • Programske petlje
    • Polja.

    Poglavlja se sastoje od teorijskih i problemskih zadataka. U prva dva poglavlja zadatci se obrađuju samo teorijski, dok su u preostala četiri poglavlja uz teorijske zadatke, zadani i problemski zadatci koji se rješavaju u programskom jeziku C. Kroz teorijske zadatke uvježbavaju se zakonitosti koje vrijede za algoritamske strukture koje se uče kroz ovaj predmet.

    U radnoj bilježnici postoje različiti tipovi zadataka:
    a) zadatci višestrukog izbora odgovora gdje je samo jedan odgovor točan
    b) zadatci višestrukog izbora odgovora gdje je moguće više točnih odgovora
    c) upisivanje tekstualnog odgovora
    d) unos brojčanog odgovora
    e) sparivanje pojmova.

    Kroz različite tipove zadataka usvajaju se nastavni sadržaji na svestran način, a zadatci pomažu oko pripremanja za ispite za upise na fakultete te informatička natjecanja. Uz ovako bogat izbor zadataka potiče se samostalni rad, razvijanje radnih navika te istraživanje i rješavanje što većeg broja problema koji su postavljeni.