Virtualna okruženja

Interaktivna 3D grafika i njene primjene


Cijena: 23,23  Cijena bez PDV-a: 22,12  Iznos PDV-a: 1,11 

U prvom dijelu ove knjige iscrpno su obrađene osnovne tehnike 3D računalne grafike u stvarnom vremenu, od modeliranja scene do iscrtavanja, grafičkih procesora, ubrzavanja, specijalnih efekata i detekcije presjeka i sudara.
U drugom dijelu knjige razmatraju se skupine tehnologija koje nadograđuju na samu računalnu grafiku. To su virtualna i proširena stvarnost, virtualni ljudi, umrežena virtualna okruženja i vizualizacija.

Zasebno poglavlje predstavlja napredne tehnologije interakcije u virtualnim okruženjima. Razmatra se i čitav niz postojećih i mogućih budućih primjena predstavljenih tehnologija s mnoštvom primjera, s namjerom da se čitatelje potakne na razmišljanje o mogućnostima koje ove tehnologije otvaraju.

Knjiga je prvenstveno namijenjena studentima Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu te srodnih fakulteta, ali će pristupačnim stilom i mnoštvom ilustracija i drugim zainteresiranim čitateljima pružiti izvrstan uvod u fascinantno područje virtualnih okruženja.

Knjiga okuplja skupinu autora s Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu (Pandžić, Čereković, Matijašević), istraživačkog centra VRVis u Beču (Matković), Microsoft Researcha (Benko) te Sveučilišta Wisconsin-Madison u Sjedinjenim Američkim Državama (Pejša), koji svoje dugogodišnje iskustvo u područjima bavljenja ove knjige ugrađuju u njezin sadržaj.

 

Šifra13606
ISBN978-953-197-606-0
Izdanje1
Tisaku-boji
Uvezmeki
Osnovni broj stranica404
Godina izdanja2011.
Godina prvog izdanja2011.
Težina992 g
Dimenzije24 × 20 cm
Preuzmite PDF
Preuzmite PDF
    Pošalji upit preko emaila Zatvori prozor